onsdag 10 december 2008

Depp

Johnny Depp! Var är duuuu?!?!

, men allvarligt. Känner mig rätt deppad just nu. Det känns ibland som om det aldrig kommer att bli bättre än så här.
Mamma... du behöver inte vara orolig!!! Det är bara en sån period.
Anyway.

På lördag ska jag dra med mig Angelica ut. Det var skit längesen! Så det ska bli jättekul. :)
Hade egentligen sagt att jag inte skulle ut innan juldagen. Men vad fan! Vad ska jag göra då? Sitta och uggla?! Nej nej! Sånt kan inte jag förstår ni. Jag måste få röra på mig.. se lite folk...

Kollar på lägenheter. Dags att köpa kanske?

1 kommentar:

  1. Hej gumman!
    Maste skriva en rad nu nar jag ar inne har. Inge kul att du deppar och jag kan inte ringa och fraga varfor heller.. snyft!
    Hoppas allt ar bra annars iaf!! Ska forsoka hinna blogga lite, men tror tiden gar ut har snart. Vi har det iaf jattebra! Vi ses snart! Kraaaam

    SvaraRadera