tisdag 20 oktober 2009


Ska man börja med det här igen nu då?
Jag känner att jag har tappat inspiration. Det händer väl inte så mycket i mitt liv. Men jag mår bra. Bättre än på länge. Jag trivs jätte bra på mitt nya jobb och jag tänker mest bara på mig själv. Killar... orka inte med dom. :) Varför ska man gå runt och må dåligt och lägga energi på nåt/nån som inte får dig att må bra? I don't think so!
Jag är slarvig, tankspridd och slösaktig. Jag har svårt att få tummen ur och jag hatar att laga mat.. (om det inte är nåt speciellt). Jag söker alltid den lättaste vägen och är otålig. Jag vill kunna allt på en gång!Jag är små-fet och bryr mig inte speciellt om den fysiska hälsan. Det här är jag. Den osminkade sanningen. Gillas det inte får det vara!!
Då kan jag lika gärna vara själv. Så det så. Börjar bli rätt bekväm med det. :) ...men visst... jag ska inte säga att jag inte kommer att sitta här och beklaga mig om nån vecka. Att jag är ensam och har säkert tankarna på nån kille... haha. Man är ju inte mer än människa.. :D



2 kommentarer:

  1. Ja, duger vi inte som det är så får det vara! Så kände jag starkt när jag började lära känna Albin. Jag orkade inte göra mig till. Han fick se mig ändå och tycka om mig för den jag är, helt avslappnad.
    Stor kram

    SvaraRadera
  2. Du glömde faktiskt en sak Ewy! Du är grymt vacker! :-)

    SvaraRadera