fredag 3 juni 2011

Run! Run! Run!

Tro det eller ej.. men JAG har sprungit! Två gånger än så länge, men jag känner att jag ska fortsätta. Jag har ett mål, 3 ggr/veckan i 3 veckor. Till att börja med. För då kanske man hinner se ett resultat, och då kanske man vill fortsätta. Eller? Får hoppas på det iaf.
Jag är iaf jättenöjd över att jag har sprungit 2 gånger. 2 gånger mer än jag någonsin sprungit förr. :)

Annars har inget hänt, som vanligt. Men jag måste säga att det är jäkligt skönt oxå. Har varit ute en del, som jag skrivit redan. Haft roligt! Bara njutit av lediga dagar. Däremot känner jag att det verkligen är tid för semester snart.. Känner att jag inte har ork och tålamod längre. Skitless! Behöver energi! :) Aja, det kommer snart. Får fortsätta att ta vara på tiden. Springa lite, loosa lite vikt måhända. Alltså fy faaan! Underbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar