måndag 20 oktober 2008

Fuck!

Shit! Jag har kommit i nån sjuk period då jag bara äter och äter. Måste sluta upp nu alltså. Snart är man väl den där 300 kilos kärringen som ligger i sägen och får pottor och flaskor att göra sina behov i för att man inte orkar resa sig upp. Någon som kommer och tvättar en med tvättlappar. Ser till att jag blir ren under varje valk. Sen när jag dör kommer dom med en lyftkran för att få ut mig från huset...

Gaaaah! Till löning ska jag skaffa hem mat och prova lite nya grejer.. Kanske lite nyttigare saker. ...hrm.. Jag säger så mycket, men sen blir det aldrig av!! ...måste sluta upp med det oxå... haha

I lördags var jag ute. Jag som sa att jag skulle stanna hemma... (Som sagt..) Men jag KAN inte!!
Hur som helst så var det trevligt. Ramlade bokstavligen ut när dom stängde. Tyckte inte att jag var så full. Men när man sitter ner och helt plötsligt reser sig... ja! Så kan det gå.
Nää! Helt allvarligt så var det inte DÄRFÖR. Jag missade sista trappsteget. Klantig är jag ju.. Inget ovanligt alltså.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar