måndag 13 oktober 2008

Ojojoj...

Jag är mycket förvirrad över mina egna förvirrande tankar och funderingar om mycket förvirrande saker som kärlek och förhållanden... Om hurvida redo man är eller inte. Vill jag ha ett förhållande? Är det inte ganska skönt att bara ha sig själv att tänka på? ...eller är det bara tråkigt?? Jag kan inte säga att jag är rädd för att bli sårad, för det vet jag inte riktigt hur det känns... Är jag kanske bara lat? Eller kan det vara så att jag inte träffat den rätta än bara? Kan man få känslor för nån på nätet? ...eller är det bara hjärnspöken? Jag är förvirrad... vad har hänt med fjärrkontrollen? Varför funkar den inte?? Måste jag sitta och kolla på 6:an hela kvällarna nu? Fick gott sitta och titta på Robotwars igår... Kan man bli hjärnskadad av sådana program?! Finns det nåt program som man inte blir hjärnskadad av? Max Payne, kan det vara en bra film? Är det nåt man ska se på bio? ÄR Mark Wahlberg snygg? ...eller är det bara för att han är kändis..? Skulle man se honom om han kom och gick på gatan? ...är jag ytlig..? Kanske jag är.. Men det är väl ändå det första man ser... Eller...är jag bara sjukt ytlig?? Näää... det är ändå personligheten man blir kär i!? Nu är vi där igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar