onsdag 19 november 2008

En massa skit bara

Ibland undrar man ju hur man kan ställa till saker och ting för sig själv hela tiden. Visst, små-grejer mest, men iaf... Säga ja till nåt man helst vill säga nej till.... slösa pengar man inte har på helt onödiga grejer och sen är det gröt som gäller i 2 veckor... Man kärar (typ) ner sig i helt fel killar. Dom dåliga, inte dom bra. Jag kan ligga vaken en hel natt och bara fundera på vad jag ska ha på mig eller hur min framtida tatuering ska se ut. Sen är man skit trött dagen efter för att man bara lyckats sova 2 timmar... Aja... det är livet! Så ser livet ut.

Idag har jag jobbat, som vanligt. Tråkigt, oxå som vanligt! M kom in och jag fick en kram... DET är nåt jag kommer att leva länge på. Hahaha. Jag blev alldeles generad och kände mig som en fjortonårig flicka. Haha. Så kan det gå. (Illa!).

Sen kom både Nina och Josse på kvällsbesök. Snackade lite skit och kollade på Grey's Anatomi. Imorrn ska jag å Lisse till just Nina och hälsa på. Hon har lovat bullar (för det behöver jag). Bakmamman där! Men det ska bli kul. Få träffa trollen lite. Längesen nu.

...sen ska jag träna... det har jag lovat Lisse... fast jag inte vill...
Det känns lite tomt på bilder nu i min blogg ser jag... får väl lägga in lite på MINA troll då...

Yrsa och Smilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar