måndag 10 november 2008

Trååååkigt!!

Fy fasen vilken tråkig dag det här har varit... eller... vilken tråkig VECKA det har varit! Eller låt mig försöka igen.. Vilken jävla skitmånad det här har varit!!!!

Jag har verkligen INGET att skvallra om den här gången heller. Det händer ju aldrig nåt. På jobbet är det folktomt. Förr kunde man ju träffa på folk som man kände iaf. Nu... Tomt! Igår när jag jobbade så dammade jag borde flera gånger om, bara för att det skulle se ut som om jag hade något att göra.. Skit oxå!

Inte har jag varit ut nåt heller. Försöker spara lite pengar. Fattar inte vad jag har gjort med alla pengar. Försvunnit har dom gjort iaf.. Måste sluta tro att jag är rik den 25:te. Jag tror ju att jag kan leva som en drottning. Haha. Men vad fan! Man lever ju bara en gång. Eller hur!? Josefin fick ett bra sms om det där... måste ta reda på hur det var... Man skulle iaf leva för dagen och härja på för fullt! Aja..

1 kommentar:

  1. Hej hopp! Kolla in min blogg då :) hihi
    http://kollainminblogg.blogspot.com/

    SvaraRadera