tisdag 13 januari 2009

Nä, nu jäklar!!

Nu är det så här... Jag har bestämt mig. Jag ska skita i allt som har med karlar att göra! PUNKT! Jag bestämde mig igår. Nu ska jag inte hålla på att träffa nå mer killar. Blir ju bara bajs iaf. Inge mer kramerier efter krogen. Inga fler dejter. Är det nån som känner att han vill träffa mig. Då får han fan i mig visa det. JAG tänker inte lägga nån energi på det iaf. Å då undrar ni: Vem fan vill träffa henne?!


Jag ska sätta in två bilder på två sötingar som snart fyller år.
Dessa är tagna för lite mindre än ett år sedan.

Mycket har förändras på den lilla tiden! :)

2 kommentarer:

  1. Men guuud. Småskitar! Men fina är de! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja minsann, här ska inte slitas och slängas med dig inte! Tro mig, du är värd så otroligt mycket bättre. Kram

    SvaraRadera