torsdag 26 februari 2009

Ja ser det snöar, jag ser det snöar...


...jag tror jag spyr tra la laa..
Fy fan vad less jag är på snön nu. Varför kan det inte bara bli vår? Hörde ett rykte om att det skulle bli -30 grader till veckan. Jag hoppas att det är ett skämt. Det går jag inte med på!! Nej... nu vill jag ha sol och värme. Jag vill sitta på uteservering med en öl i ena handen och nåt annat syndigt i den andra. Njuta av den varma luften. Ååååååh! FRUSTATION!

Jag har snart utstått en hel vit månad. Har bara suttit hemma. Ensam är jag kvar i vår pakt. Känner mig rätt stolt faktiskt. :)
Det är nästan att jag känner mig lite för lat för att gå ut nu.. Men det lär ju bli annat när det väl ska bli av. Nästa helg. Har redan köpt mig en fin klänning. Ska bli lite rocka-billy style... Lite... Traci Lords i Cry Baby.
Jajemen... man kommer att vara het som en puttrande gryta... Ljummen iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar