onsdag 4 februari 2009

10 sanningar

Oj oj... Nu har jag blivit utmanad igen. Och det här blir INTE lätt. 10 sanningar om mig. Klurigt värre.

1) Jag ÄR en romantiker, men inte romantisk. Jag VILL så gärna tro på den eviga kärleken.
2) Trots detta är jag samtidigt väldigt skeptisk. Jag ifrågasätter mycket. Hur? Varför?
3) Jag brukar säga: Äh! Det är ingen som ska titta iaf... Men jag är VÄLDIGT noga med kläder och hår.
4) Jag blir nog väldigt lätt förälskad, men har väldigt svårt att älska.
5) Väldigt dålig på att hålla ordning på saker och ting. Allt från hemmet till datum hit och dit.
6) Dåligt tålamod. Förstår jag inte på en gång får det vara.
7) ...envis... "Har jag tagit mig så här långt kan jag lika gärna komma ännu längre!"
8) Många planer och idéer, men har svårt att få tummen ur.
9) Lat
10) Motsägelsefull... (tydligen)

Jag har inte 10 bloggare att utmana. Men jag utmanar väl dom som har blogg och ser det här. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar