måndag 12 april 2010

Idag har jag bara tagit det lugnt och varit ute i solen. Det är konstigt med solen.. när den kommer fram.. då kommer människorna fram. Det var längesen man såg så mycket folk på stan. :) Jag gillar det. Det visar att Sundsvall är lite levande iaf. Men sen att folk redan är ute i shorts är väl att ta i. Visst, solen är framme, men det är ju bara runt fem grader ute. (Det är nu man känner sig som en gammal kärring..). Hur som helst var det skönt att bara sitta på muren och glassa.. Shoppade lite onödiga saker.. så klart. Kan inte hjälpa det! Jag köpte en mössa och en sjal. men jag är jävligt nöjd, så det så! Sen har jag gjort en beställning på glasögon.. hrrmm.. ett riktigt spontanköp.. eller.. jag hade ju börjat fundera på det. Trivs inte alls i mina gamla. Plus att jag kände mig rätt snurrig i dom när jag använde dom sist. Så hör och häpna!! Jag har fått BÄTTRE syn. Hahaana! Jag blir som bara yngre.. istället för äldre. :D Glasögonen är dyra.. 4500 kr kommer jag att få punga ut. Men dom satt som smäck! Gucci.. Ja gud ja.. det RÅKADE vara märkesbågar. Ewyline i Gucci-bågar.. känns exklusivt. Det är i retro-stuk, Wayfarer-liknande modell.. Snygga iaf.

Sen när jag kom hem laddade jag Mp3-spelaren och började rensa lite här hemma. Än så länge har jag fått ihop 2 stora sopsäckar med bara SKRÄP! Hur kan man samla på sig så mycket SKRÄP?! Det är ju vansinne!
Det känns verkligen som om jag ska få en nystart i mitt liv.. Rensa bort allt skit och börja på nytt. Som om jag börjat få lite skinn på näsan och faktiskt tänka på vad JAG behöver och vill ha..

1 kommentar:

  1. Helt rätt! Passa på att rensa både i lägenheten och i hjärnan. Gamla hjärnspöken får inte flytta med till nya fina hem.

    SvaraRadera