torsdag 7 januari 2010

Ett nytt år.

Japp! Då är det ett nytt år. Nya erfarenheter. Roliga som tråkiga. Inte för att jag tror på horoskop direkt. Men jag läste att Jungfrun haft någon planet i sitt tecken, som inte var bra, i två års tid. Och nu är den borta. Så kanske saker och ting kommer att bli bättre? Kanske!? :D Man kan ju alltid hoppas. Det enda jag hoppas på i år är faktiskt att må bättre. Att inte vara deppad. Få en bättre självkänsla. Jag mår rätt bra nu. Så ska det förbli!

Inte mycket har hänt sen sist. Jag jobbar som en tok och får tiden att gå. Varken upp eller ner. Jag har fortfarande ett fint förhållande med Ingen. Det är torrare än Sahara och det gör mig inget. ..jo..okej.. lite.
Jag tror jag måste börja ta för mig lite mer. Varför ska jag sitta och vänta på att någon annan ska ge mig det jag vill ha? Jag måste ju kunna ta det jag vill ha själv? Eller? Det är dags för det nu. Dags för lite mer fokus på MIG och bara MIG! Så, Go Ewy! Gott nytt på er. :D

1 kommentar:

  1. Helt rätt! Och tappar du fokus så står jag där bakom dig som en liten hök! ;-) KRAM

    SvaraRadera