måndag 25 januari 2010

Tänk om..

Tänk om allt bara kunde vara så lätt.. Som.. Poff! Nu är jag kär. Poff! nu är jag inte kär..! Han är ju överallt. POFF! POFF! POFF!
Nu hade jag (än en gång) bestämt mig för att jag skulle släppa Honom. Det får vara nog lixom. Inte för att han har varit elak. Inte på något sätt. Snarare tvärtom. Men.. Jag märker ju att han inte vill ha mig. Så varför försöka mer?! Men på nåt jävla vänster dyker han ju alltid upp när jag väl bestämt mig!! På dom mest oväntade ställena. Så här är det.. Jag älskar hans leende.. Jag smälter. Jag älskar hur han kan få mig att känna mig som den vackraste på denna jord. Jag älskar att vara med honom. Nej, jag kan inte säga att jag älskar HONOM. Hur kan jag göra det? Jag känner honom inte! Hur ska jag veta om jag verkligen VILL vara med honom? Jag får ju aldrig chansen att få känna efter. Det gör mig så FRUKTANSVÄRT frustrerad!! Allt jag vill är ju bara att få lära känna honom! ..han gör mig varm.. han gör mig arg... eller.. JAG gör mig arg! POFF! SLÄPP TAGET FÖR FAN! ..jag kan inte.. FRUSTRATION! Skit skit skit skit skits skit!!

Fan vad less ni måste vara på att läsa mina inlägg. HAHAHA! Too bad. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar