söndag 10 januari 2010

Höll på att glömma!

Ja! Jag höll på att glömma att jag skulle må bra! Igår kände jag mig bortglömd och värdelös. Men idag ryckte jag upp mig med en shoppingtur! Jag köpte antirynk créme, nagellack, ett par röda jeansleggings och en randig klänning. Ja just. Rakhyvlar. Man vet ju aldrig om man får användning för det...

Men jag gjorde något åt torkan. Banne mig! Nu fick det som vara nog!!! Så jag ringde Honom. Yes. Han. Men hur kan jag inte? Han är ju underbar. Men det är lugnt. Jag vet vart jag har honom. Och jag förstår honom. Men jag kan som inte hålla mig borta! Det är omöjligt!! Jag VILL inte hålla mig borta. Men det är lugnt. Jag lovar. INGEN ska få mig att må dåligt. Det fixar jag så bra själv så. :D MEN.. jag ska säga det, att jag har bra vänner som får mig att må bra. Jag tackar för det. Vänner som jag kanske inte visste fanns. :) Puss på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar