onsdag 20 april 2011

Lön imorn

När man fick se vilken fin lön man kommer att få imorgon, då blev man liiiite piggare. Har fortfarande ont i halsen och i kroppen. Men känner mig piggare i knoppen.. (Kanske inte?). Men jag har världens bästa mamma som kom med ribs och världens bästa Nina som kom med glass. Och jag har tröstat mig själv med att köpa två klockor på nätet. Jag älskar ju även klockor. Trevliga smycken tycker jag. Och på Watchyourself finns det väldigt roliga och billiga klockor. Det här är mina fynd.

Jag älskar ju verkligen den där med testbilden. Har en annan variant med smala lackband. Men den där är ju snäppet bättre.

Så vad har man annars gjort då? Inget. Kollat på skräp-tv hela dagen. Det börjar bli en stor grop i soffan nu. Hövva. Börjar bli rastlös.. men vad ska man göra då? Det går ju bara att slöa bort skiten i kroppen. Sova, tv, sova, tv.. Äta och dricka vatten typ. Aja.. sånt är livet. Hej å !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar