fredag 15 april 2011

Vi tar INTE upp träningen här..

..för det går åt helvete!!

Så. Nu var det längesen igen. Men jag har lixom inget att berätta. Och det är nog ganska bra tror jag. För hur det än är så klagar jag ju mest ändå. :) Jag mår bra! Har haft en riktigt tung period. Allt har verkligen bara varit skit, varit arg som aldrig förr.. Men nu är det bra. Stronger than ever! oh yeah. (Förutom att jag tappat motivationen för träningen helt. Kom aldrig in i en rutin. Men det kommer, det kommer).

Jo, arg har jag varit. Han har varit i farten igen. Jag vet att jag sagt det förr, men nu är det VERKLIGEN över. Det känns sååå himla bra! Det är så skönt att skära bort folk som inte är bra för en. En gång för alla. Tummen upp för det! HAN har bara blivit en.. han. Vem som helst. ABSOLUT inte mannen i MITT liv.

Sen då. Verkligen inget alls. Jag har inte varit med om nåt speciellt på nåt sätt. Jobbat, sovit och ätit. Brutit löften till mig själv. Men det gör inget. Jag hade lovat mig själv att inte gå ut förrän uteserveringarna öppnat. Mjaa.. det gick ju så där. Men två sista gångerna har jag haft roligt, så det var det ju lixom värt. Inte köpa kläder.. Men jag älskar ju att köpa kläder! Hur kan jag sluta med det!? :S Träna.. men det pratar vi inte om. Gå å lägga sig i tid? nope. Köpa grejer till lill-rummet.. inte ett jota. Men jag har väl tid på mig. Hela livet faktiskt. Bloggat mera. Haha. Nina.. du får ju höra allt ändå. :P

Men nu blir det natta. För imorn ska jag ut i det fantastiska underbara vårvädret. För nu JÄKLAR är det.. ja.. VÅR!

Tudiluuuu!



1 kommentar: