fredag 22 april 2011

Påsk

Både igår och idag har jag varit hos Lisse och Conny. Igår åt vi bitelinepizza, vääärldens bästa pizza, och idag åt vi mexikanskt Gött! Hade tänkt se film idag, som igår. Men jag orkade faktiskt inte. igår såg vi dock Gran Torino. Jag hade inte sett den. Måste säga att jag blev glatt överraskad. Verkligen jättebra! Clintan är ju cool alltså. Här var han en riktig surgubbe.

Men jag har haft två nätter som jag inte kunnat sova.. Det är ju helt sjukt! Känner mig helt snurrig. Men antingen är det för varmt eller för kallt. PLUS att det klias på hela kroppen. Vad fan ska jag göra?! Jag tar gärna förslag. För det är inte första gången det är så här. Det är som att det är hjärnspöken. Som att jag framkallar kliandet. Idag på jobbet trodde jag att jag skulle falla ihop. Utmattad av sömnlösa nätter och förkylning.

Imorn ska jag hem till mamma och äta gott. Sååå nice. Men först blir det jobb. Så jag kanske borde gå å försöka sova nu.. :S

God natt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar