tisdag 3 maj 2011

Inrutat skitliv.

Det är ju så att man blir tokig snart.. eller tokigare. Varför i helvete snöar det NU?! 3 maj. Vad är det för fel på världen? Först får man smaka på sommarvärmen, bara för att ta det ifrån oss. SKIIIIT är det! Man blir så trött.

Inte mycket som hänt. Var ut i lördags. Men det är ju verkligen samma, samma. Jag är så jäkla less på det. Men på nåt sätt ser jag inte ens nya människor. De blir bara som ett stort blurr liksom. Varför blir det så? Ska det vara så svårt att träff folk? Eller är det bra jag som tycker det? Det är väl mig det är fel på. Min vän Jimmy sa att det var fel på mig. Att jag bara sökte mig till sånna som jag inte kan få. (Nu var det ju verkligen inte bara killar jag pratade om här, men det är ju som sagt ett återkommande ämne). (På nåt sätt är de ju så jäkla intressanta!). (Dom har ju nåt som inte jag har, som jag vill ha.. Skägg! :P). Hur som helst.. det kan ju vara sant. Kanske jag är rädd för att träffa nån. Kanske jag blivit så bekväm i mitt lilla inrutade liv och inte vill att någon ska komma och röra till det. Rädd att bli besviken.. Hmm.. NEJ! Jag vill ju att nån ska komma och röra till det! Kom igen! Fucka upp mitt inrutade lilla bekväma skitliv! ..men jag orkar inte med några intriger.. så.. äh! Skit i det.
...det ÄR nåt fel på mig!! HAHAHAH!

I söndags var jag och såg Water for Elephants på bio. Den var fin. Jag gillade cirkusmiljön. Plus att det är 30-tal.. allt var så glamouröst trots att det var kris med pengar osv.
Robert Pattinson är snygg. I denna film var han fasen lite manlig.. motför pojkvaskern i Twilight-filmerna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar