söndag 8 maj 2011

Seans

I torsdags var jag på "seans" eller vad man ska kalla det. Jag tror ju verkligen inte alls på sånt där. Men jag ville vara med för att se med egna ögon. Hon tog ett föremål man hade på sig. Sen babblade hon på som tusan. Hon träffade verkligen rätt på hur jag är som person. Det må jag säga. Jag satt verkligen bara och skrattade! Att jag inte är så outgoing, att jag hellre känner efter. Står lite bakanför. Lever verkligen i nuet. Ibland blir jag så less så att jag vill slå huvudet i bordet. HAHA! Det var jättemycket mer. Blyg bl.a. Speciellt när jag träffar någon som jag är intresserad av.. (OJA!). Men sen när hon ser in i framtiden.. Då säger hon att jag kommer att jobba utomlands. Att jag kommer att bli så spyless en dag att jag helt enkelt bara bestämmer mig för att dra. Och att jag kommer att ha jättekul och vara med om massor av roliga saker. Resa till många ställen. Hon såg mig prata med en brandman. Hon sa rätt mycket detaljrika saker. Och nu sitter jag hur som helst och är lite PISSED OFF! Det är väl inte vad jag vill med mitt liv?! Jag vill inte ut och resa?! Jag vill väl för fan ha som alla andra! Jag vill ha familj och hus och hela jävla skiten!!! Så nej. Det vill jag inte tro på. Så det så! Och vadå bli spyless så att jag bara vill dra? Alltså kommer nåt skit att hända innan!? Hon sa att jag hade mycket att se fram emot. Jag ser det mer som att det är mycket att gruva sig för. Ångest direkt. Kul! Våga vägra!!
Sen fick hon då kontakt med en ande. mycket pekar på att det kunde vara min morbror. Torbjörn. Jag har svårt att relatera till de detaljer hon gav mig. Men enligt mamma så stämmer dom. Men jag har svårt att acceptera det.. Att TRO på det. Men å andra sidan är det väldigt många tillfälligheter.

Igår hade Angelica 30-års fest. Det var trevligt. Roligt att träffa lite folk. Men sen var vi på Oscar, som vanligt! Och de enda man ser är Bill och Bull. Det är bara dom man ser, alltid! Jag skulle vilja se andra människor nu. Även om det är mycket folk ute så ser jag ingen.. hur kommer det sig? Det är bara som ett myller. Är det för att man är skitless och ointresserad? Man har gett upp hoppet?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar