måndag 30 maj 2011

Alkolås på mobilen tack

Nu har det varit rätt mycket festande. Känns nästan skönt att jobba i helgen. Men å andra sidan är det snack om en after work på onsdag. Alla är ju typ ledig på torsdag så.. Öjöj.. hur ska man orka? Men hur ska man INTE orka? Det är ju fasen värre att inte göra nåt alls, eller hur?
inget speciellt har dock hänt, som vanligt. Gjorde dock en tabbe i fredags.. Var lite kramsjuk jag, så jag skickade ett sms till J.. trodde jag. Blev lite sur över att han inte ens kunde svara! ..igår frågade mamma vad jag ville hennes gubbe i fredags kväll.. :S Jag hade alltså skickat fel!! Vilken jääääääävla tur att jag jag inte skrev nåt snusk! FY FAN! Jag skrev bara att det möjligtvis kunde börja regna (internt). Tänk om jag hade skrivit "Lägg upp dig så kommer jag snart"!
Tur i oturen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar