måndag 9 maj 2011

tralla la

Idag mår jag bättre. Det är ju faktiskt jag själv som skapar min egen framtid! Så det så!!
Idag har jag varit och fixat ett leg. Jag tappade ju bort mitt nr jag var ute för några helger sedan... Baaad!! Men det ordnade sig ju. Men vad DYRT det ska vara!! 400 spänn. Men vad ska man göra då? Sen kollade jag på film med pappsen. Vi såg Red. Ganska underhållande faktiskt. Dessvärre har det ju varit riktigt sommarväder. Och jag har suttit inne... Mycket dåligt av mig! Men jag var just på en promenad med Angelica iaf. Sen drack vi kaffe och pratade kryp och äckel. Och då menar jag just kryp.. Det känns som om det kryper på mig NU!

En mycket intressant dag.. Bah! Men roligare än så här blir det inte en måndag. Jag borde ha städat och skruvat ihop hyllor. Men som min chef sa. Det bästa som finns är när det finns en massa måsten som man faktiskt bara kan SKITA i! :D

Hej å hå





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar