torsdag 14 augusti 2008

Dejting

Det senaste året har jag haft mina dejter... men kanske inte många höjdardejter om jag får slicka ur mig det.. Jag hoppar över en.
1) D-F. 23 år. Jag blev nog förälskad i honom på EN gång. En bra dejt med andra ord. Snyyyygg! Mysig..Lättsam.. Träffades några gånger. Blev lite tjafs. En liten fråga om skydd sen ville han inte att jag skulle höra av mig nå mer..
2) Musikern. 21 år. Måste nog erkänna att jag utnyttjade honom lite..hrrmm.. var ju så arg på D-F! Dåligt av mig, men men..
3) D-F Igen.. kunde inte hjälpa det! Han är så jäkla snygg! Han förvrider huvudet på mig. Farligt. Men det blev knas på vägen igen..
4) Snickaren. 27. En dejt. Fruktasvärt! Hade INGET att prata om.. Han kändes så ointresserad så det var löjligt. Kan inte ens förstå vad han gjorde här! Det var en kompis som fixade mig en "blind date" typ. Trevlig, meeen..
5) D-F igen.. Fan oxå!
6) Målaren. 31. Verkade helt perfekt! En kille jag verkligen vill dejta. Lite äldre, vilket var lovande, snygg.. ROLIG! Vilket är det sexigaste jag vet! Men.. suck..
7) Slangen. 32(?). Och det vet ni ju hur det gick!

8) Målaren började höra av sig igen. Träffades lite.
9) Musikern igen... Han är ju riktigt söt! Lite ung, men.. Vad då? ;)

10) P-S. Rolig, trevlig, meeen.. Det är ju P-S! Jag vet inte jag.
Jadu.. som det verkar så tar det sin tid det där med att träffa nån att träffa lite mer! Det verkar ju som om alla blir rädd. Jag vill ju bara hänga lite.. Aja. Det finns många fiskar i havet... även om det blivit färre pga tjuvfiske..

Herre GUD! Vilket år!!!

1 kommentar:

  1. Ja. HERREGUD. Men tänk så mycket roligt vi har haft åt alla dejter också!:-)

    SvaraRadera