måndag 18 augusti 2008

Helgen

Fredagen: Tänkte ta det lugnt och bara dricka ett glas vin. Gick till Erica direkt efter jobbet med min rödvinsflaska som jag fått av Helena. Brukar inte gilla rödvin, men ett glas kunde jag väl dricka tänkte jag! ...nu var det bara så att det var ju hur gott som helst!! Under två timmar hade jag druckit upp hela flaskan på 1 liter. Blev kanon och tackade för mig och stapplade hemmåt, först åt helt fel håll... aj aj aj.. Jag skulle ju ta det lugnt och festa till det rejält på lördagen..
Lördagen: Vaknade upp med en riktig pannknackare. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Och framförallt.. HUR i helsike skulle jag klara av kvällen??
Men efter lite McDonalds och en påse cheddarpopcorn kändes det bättre! Så vi förfestade hemma hos mig. Spelade Hora, Fuck the Dealer (tack Mattias för att du lärde oss det! Världens bästa dryckesspel!) och Jag har aldrig. Fick veta en massa tok från allihopa. haha
Bella med vinet i högsta hugg! Hon fick dricka mest av alla i våra små spel tror jag..haha.

Löövet visade hur man ska äta popcorn...

Erica sa att hon var full.. och banne mig... Jag tror nog att det var så!

...men Angelica blev aldrig på sniskan...

Och mig finns förstås inga bilder på, det är ju jag som står för fotandet! ;)

I helgen blir det lugnt..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar