lördag 23 augusti 2008

Lördag igen!

Sitter här ensam i mörkret och tittar på americas funniest homevideos medan jag dricker öl. Känns lite tragiskt, men jag ska möta upp ett gäng senare och gå ut.
Jag KAN inte sitta hemma! Jag måste få gå ut och se folk!! Det ska bli en lugn kväll dock. Jobbar ju för tusan imorgon.. Fyyyy... vill icke!
Annars har veckan varit nog så stressig. Har varit på möte i Umeå och ska själv hålla ett personalmöte på måndag vilket känns lite jobbigt. Tyckte mest att det var svammel i alla fall! Aja... Men vi fick god mat iaf. Har dock haft sån jävla otur den här veckan! Tappat skor i trappen, slagit huvudet i ledstången, har fått bankomatkortet avmagnetiserat och kökslampan gick när jag precis kommit hem från bion då jag sett en läskig film. Kolsvart i lägenheten... fun...! Bra film iaf. Såg Barnhemmet, en spansk rysare av han som gjort Hellboy och Pans Labyrint. Mycket obehaglig. Man väntade på att nåt äckligt barn skulle hoppa fram ur de mörka vrårna hela tiden!!! Satt och bannade brorsan för att han fått med mig på en sån film. Men det roliga är nog att det var han som mådde sämst av det. "Stora karlen" vettu! haha.
Fuck! Det känns ju inte alls kul att sitta ensam nu..
Det värsta av allt är ju att jag är så jäkla kramsjuk, så jag kanske gör nåt dumt som att sms någon. Inte bra!

Kanske jag ska ta mig ett glas vin snart och lyssna på den gamla slagdängan "all by my self" som Bridget Jones. Haha, klassiskt.
Men skål då för fan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar