söndag 10 augusti 2008

Lite skit bara..

Nina är så gullig. Fick en present av henne i förrgår. Hon hade tänkt på mig och att jag var tillbaka på jobbet efter semestern. Fick en fin plåtburk med plåster! Med
döskallar på. Haha. Hon känner mig så väl. Mycket riktigt hade jag redan på första dagen skurit mig på tre fingrar. Haha.

Ja, nu är man som sagt tillbaka på jobbet. Känns lite sådär... Det har varit så jäkla skönt med semester ju!! Plus att det är så lite att göra just nu, det känns som om man bara står och glor i 9½ timme. Men det kommer nog igång snart... I hope!

Och annars då... Allt är som vanligt, samma, samma, varje dag. Om det inte händer nåt snart så dör jag! Min rastlösa själv måste matas med nåt intressant snart. Torka på hög nivå. Inget roligt att läsa om den här gången heller.. ska skärpa mig.. Får se till att nåt händer snart! ;p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar