måndag 25 augusti 2008

SÅ avis!

Brorsan var och tatuerade sig idag. Huuuur snyggt som helst!!! Han gjorde halva armen på en sittning, 5½ timme satt han. Ojoj... det kommer man få höra länge nu. Han är nog rätt stolt över sig själv.^^
Men OJ vad avundsjuk jag blev nu.. Men även lite rädd för när det är min tur... haha.
Jag ska lägga in en bild när jag har fotat lite. Men jag säger bara, hejja Ernie! Jag kommer definitivt till dig när jag ska göra min!
Han gjorde tatueringen på fri hand... En eloge till Ernie. Woow!
Och även en eloge till dig lillebror, att du stod ut!! HJÄLP!

3 kommentarer:

  1. Vilket motiv blev det? Har funderat länge på att gadda underarmen(arna) men det är ju inte lätt att hitta något snyggt. Flames har ju alla... ;)

    SvaraRadera
  2. Han har gjort en japansk drake

    SvaraRadera
  3. ok, blir kul att se bilder sen då. Har suttit och kikat igenom gaddad.se ikväll men det blev inte så mkt lättare av det...

    SvaraRadera