torsdag 24 juli 2008

... ... ... ... ...

Jag lever ett händelselöst liv..
Samma, samma, varje dag! Vad gör man!? Vaknar, går till jobbet, kommer hem, tittar på tv eller framför datorn, sover. Jag är så fruktansvärt LESS alltså! Kan det inte hända nåt!? Vad som helst. Det roligaste som hände idag var... nä.. inget var kul idag!

Men imorgon är jag ledig. Då ska det bli sushi och shopping på hög nivå. Jag har inga kläder.. Helt sant! Jag tycker att jag handlar och handlar, men ändå finns det inget att ta på sig på morgnarna. Men imorrn ska jag köpa allt jag tycker passar mig och min plånka. Mohaha.
Ska även hitta nåt snyggt att ha på mig på lördag. Då blir det fest! Vi ska först grilla och spela lite kubb. Härligt.

Det händer bara saker på lördagar, och då händer det inte mycket alls.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar