onsdag 2 juli 2008

Gatufesten

Japp! Då börjas det då.


640 spänn för tre dagar med artister man inte vill se, öl som smakar vatten för 50 spänn och härliga bajamajor. De första tre toa-besöken är man noga och torkar sitsarna med desinfektionsmedel, sen är man så full på den pissiga ölen, som man ändå till hälften spillt ut påväg till sin plats, att man inte bryr sig längre. Ärligt talat vet jag inte HUR jag ska klara av tre dagars festande. Jag kommer att vara död på måndag då semestern är slut... yeah! ...det är jobbigt att bli gammal...







På lördag ska jag på dop för lilla Charlie.
En liten pussgurka som Nina och Nicklas lyckats avlat fram. Grattis!
Två fantastiska små änglar ni fått! :)
Sofie och Charlie har fått mitt kalla barn-hjärta att smälta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar