onsdag 30 juli 2008

Bonnbränna!

En vecka semester nu! Har tillbringat två hela dagar på kubenbadet. Det har varit nice!! Bara det att man fått den fulaste brännan ever... För även om jag legat på badet i två dagar, med enbart bikini, så var det ju inte DÅ jag fick mig en bränna... Det var ju självklart när jag hade en klänning på mig med lite ringning där bak. Så jag är alltså helt rödfläckig på ryggen. Och på nåt jäkla vänster så har jag fått EN ensam fläck nedanför bikinispännet.. Hur är det möjligt?! Det är inte meningen för mitt bleka jag att sola helt enkelt. Jag ska vara blekfis, det är bara så! Urrk. Men skönt ändå att man fått en vecka med fint väder. Dom första tre veckorna var ju bara regn och åska. Hur kul var det då?! Aja.
Imorgon blir ännu en dag på kuben iaf. :) Hoppas bara inte att den där P är där imorgon igen. Han ger mig hjärtklappning bara för att han är snygg. Han var där idag. Som om det inte redan känns obekvämt att ligga i bikini... Fy fasen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar