söndag 6 juli 2008

Jävla gatufesten...




Hur ska man summera gatufesten då?
Jorå, det är inte värt pengarna!!!
Torsdagen var skitkul! Man var full och glad och man såg två band banne mig! Hardcore Superstar och Millencollin.. det var bra! Fick fasen t.o.m hångla.. haha! Har ingen aning om vem det var dock.. tror inte ens att han var snygg.. Men kul vare!! :D

Fredag.. Huuuur trött som helst. Höll på att somna på förfesten. Höll på att somna i ett av tälten med ölen i handen. Kollade lite på The Ark, det var bra. Det är inte någon favorit sådär, men dom är jäkligt duktiga! Sen gick jag hem.. Jag klarar verkligen inte av att dricka två dagar i rad!! Jag har blivit för gammal!!

Lördag. Det var jättekul för att Nina följde med. Men ärligt... Hela kvällen gick åt för att stå i kö... Kö till bankomaten, kö till baren och köööööö till bajamajorna!!! Plus att det regnade.. skit oxå! Jag hade ju hoppats på att träffa någon härlig karl ju! Men inte då. Men tack vare Nina så var det roligt! Det måste vi göra om någon gång stumpan! ;)

Så påminn mig nästa år om att EN dag räcker!!



Jag och brorsan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar