söndag 13 juli 2008

SMS


Okej.. hur kommer det sig att vissa, hrm, jag, är så bra på att skicka sms varje gång man dricker?

Varje söndagmorgon vaknar man lite rädd över vad man har skrivit, och till vem.. För det mesta har jag dessutom skrivit fel på nästan varenda ord. Får skylla liite på att jag inte har glasögonen på mig när jag går ut.. ser inte riktigt vad jag gör.. Huvva!

Igår sa jag till tjejerna jag var ute med att jag skulle då INTE skicka sms till nån! (jag blir ju dessutom kramsjuk när jag dricker). Vad gör jag då? Jodå, jag skickar sms till typ hälften på min lista... Förlåt för att jag väckte en del av er... förlåt om jag skickade obegripliga meddelanden... Och FÖRLÅT om jag kom med olämpliga förslag.. Men jag tackar hjärtlig för smset jag fick där någon skrev att jag var vacker. Det fick mig att hålla humöret uppe hela dagen när jag jobbade bakis och trött idag.

Jag har nog aldrig fått höra av en kille att jag är vacker! Söt, snygg, sexig.. visst. Men vacker... Tack! ;)


7 kommentarer:

  1. Tjena skrotunge! Hoppas du njuter av din lediga dag nu då! Jag har utmanat dig i min blogg, så nu har du en anledning att blogga! :-) kraaaam

    SvaraRadera
  2. Aldrig någon som sagt att du är vacker..? Du får gräva djupare för att komma ihåg..hehe! DU var/är min största kärlek ever! Glömer aldrig dig konstigt nog.. Hoppas allt är bra med dig!

    /Basisten

    SvaraRadera
  3. hehe! Ja, det var länge sen sist! Kan förstå att du inte har någon aning. Av en konstig anledning satt jag och kollade på nänniskor ( ifrån förr) som satt "fotavtryck" i mitt tidigare unga liv, nostalgi antar jag. Och du var väl den där "stora kärleken" som satt sig i en del av mitt hjärta. :)Gissa igen.. ;)

    /Bassisten

    SvaraRadera
  4. Kan bara tro att det är Andreas då?

    SvaraRadera
  5. Jajamensan. :) Det var länge sen måste jag säga! Träffade farsan idag och han berättade att han skulle åka till Thailand i okt. och blir borta tills våren! :( Tror att det är 3e året i rad han åker..Lite avis då.. ;) Och då fick jag lite flashback ifrån när vi var där. Hur som helst.. Allt bra och så med dig/familjen? Jag själv jobbar och står på "raising family" mycket att göra. Bytte jobb inriktning för 5 ca år sen och pluggade, så nu jobbar jag inom rättspsykiatrin trivs riktigt bra där måste jag säga ( lika barn leker bäst?!) hehe. :) Är har knappt tid att vara ute på krogen mm. känns som det var sen stan brann ned, typ..

    /A

    SvaraRadera
  6. Där ser man. Vad roligt. Allt är bra med mig och familjen. Jobbar på som tusan och lever livet.

    SvaraRadera