torsdag 18 september 2008

27 jävla år!!!

Japp... nu är man 27 år gammal då. Men vet du? Som tur var så kollade jag på Oprah idag(!). Tina Turner var gäst. 68 år och springer fortfarande runt i höga klackar på scenen. Fortfarande så jävla tuff!! 68 år och skitsnygg!! Då tänkte jag för mig själv... SÅN ska jag oxå vara när jag är närmare 70 år... Jäkla krut-gumma det där. Kom även på att man kanske ska vara glad för alla år man får leva. Man ska se fram emot alla olika erfarenheter och all visdom som man samlar på sig genom åren. För visst måste jag ändå medge att jag trivs bättre med mig själv idag än vad jag gjorde när jag var 15!! MYCKET bättre!

Hur som helst så fick jag faktiskt precis vad jag önskade av min älskade familj. Presentkort hos Erniesundsvallstattoo. Thank you very much! :D Fatta vilken fin arm jag kommer att få. Ska tatuera den vänstra. Det är min bättre sida, så jag tänkte fortsätta på det. Haha.
Nu sitter jag och vänter på Josse. Hon ska komma och äta tårta.

2 kommentarer:

  1. Tragiskt dock att jag om cirkus 4 mån fyller 28 "jävla år"! :P

    SvaraRadera