onsdag 17 september 2008

Mjaaauuu

Nu ska vi se... Vad har hänt idag då? Jag har jobbat... Det var inge kul.. Det var en mycket lång dag. Var och åt lunch med Angelica, Lisse och Jeanette. Det var ju kul. Kände mig så stressad så att jag kastade i mig maten.. som vanligt! Men det var gott. Var på nåt nytt ställe och åt en sallad. (och tur var väl att jag åt en sallad så jag kunde äta choklad sen!?) (..pucko man är..!)
Sen då.. INGET!!! Det händer ju ingenting här i den här jävla skitstan!!! (Jag gillar sundsvall...bara lite less..)
Sen att det bara är onsdag.. jag kan inte få in det i min skalle! Borde ju vara helg för längesen! Världens längsta vecka är det.
Dåligt med pengar->dåligt humör->lång vecka-> dåligt humör->chokladbegär... = Finnar!! Piss oxå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar