måndag 29 september 2008

Ännu en kväll på krogen..

...men nu är det fasen slut alltså!! (säkert..)
Men jag måste sluta gå ut varje helg. Det är ju bara samma, samma hela tiden. Samma människor, samma musik, samma allt! Vi hade ju en temafest med glitter och glamour... Måste säga att det var inte många som hade klätt upp sig... tråkigt!
Men men. Festen var så där... inte alls peppad. När vi kom ut så var det samma där. Vart än man gick fick man trängas, jag kände mig spiknykter... Orkade inte alls lyssna på allt sorl. Det blev alltså en tidig kväll.. var hemma vid halv två. Träffade EN intressant människa... men han försvann... -Vart tog du vägen?? Vi skulle ju dricka tequila!! :( Hur som helst... Krogen suger... Måste hitta på nåt annat göra.
Igår träffade jag D-F... Faaaaaan! Snygg var han oxå... och trevlig! Måste han vara trevlig då?! Kan han inte vara som när han är full och bara skrika "fuck you" eller "håll din käft". Nädå... han ska var snygg och trevlig! ...jävla gris han är... Jag vill ha honom... FUCK! GAH!
Okej... Skit i honom... Men grejen är ju att det går så bra att skita i honom när jag slipper se honom... Jag är ju inte ens intresserad.... hrm...
Ska sluta prata en massa gojja... men idag är det bara gojja i min skalle... bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar