fredag 26 september 2008

Tudilooo

Ja, nu var det ett tag sen jag skrev nåt, men har man inget att säga ska man hålla käften har jag hört..haha!
Det är verkligen INGET som har hänt, så jag borde väl hålla käften... But here we go!

Var ut i helgen med Nina och Jeanette, ja... och resten! Men Men N och J brukar ju aldrig vara med, så det var skitkul! Vi var på Aveny, mitt nya andra hem. Träffade inte så många. Jajaja... gick hem med musikern ni vet... skit oxå! Han är skithärlig när man ses. Rolig. Sen på morgonen... Då är det "Hrmm... jamen tack för...sovplatsen... Hälsa Timmie!" (det är ju kompis till lillebrorsan, haha). Näää.. huvva...

I morgon ska jag, Bella och Erica ha en gemensam födelsedagsfest. Det är ett tema: Glitter och Glamour. Haha. Men det ska bli kul att se vad alla tar på sig. Själv hittade jag en jättefin svart klänning som är axelbandslös. Ganska kort dock. Tänkte ha ett par vita sidenhandskar som jag ska sy fast svarta knappar på oxå. Skitkul ju! Sen ska man ut då... Vart vet jag faktiskt inte... Hmmm... Det får jag väl skriva om på söndag.
Ta ta!

1 kommentar:

  1. Hallååååå! När kommer rapporten om lördagen? Å får vi se bilder på hur du såg ut eller?? :-)

    SvaraRadera