måndag 8 september 2008

Ett herrans liv

I fredags träffade jag Nina och hennes små troll. Dom är ju för mysiga alltså! Det första Lilla Fi gör när jag möter dom ute vid bilen är att räcka armarna åt mig. Ett barn som gillar mig! Men hon vet ju att jag tycker om henne oxå. :D

Vi var hos mamma genom att det är lite jobbigt att bära upp två barn för mina trappor.




Sofie gillade min mössa och att snurra runt på kontorsstolen tills JAG blev yr..


Sen på lördagen skulle vi ju ut såklart... trots allt lördag ju!! Först skulle vi vara hos en Tjej som heter Minna, sen en tjej som Minna visste vem det var, men till slut hamnade vi här, hemma hos mig... Isabell hade en så SJUUUK lek. Man skulle ha en stekpanna och en slev. Den ena skulle hålla i stekpannan och den andra skulle knyta fast sleven med ett band runt midjan. Sen skulle man "jucka" mot den där stekpannan så att det klockade så många ggr som möjligt på 40 sekunder. Jag vann! Haha. 104 juck! asg

Tyvärr filmade jag med vriden kamera

Sen väl ute på krogen var det väl oxå roligt. Sprang omkring som vanligt. Träffade den där killen från förra helgen iaf. Nu vet jag vad han heter iaf.. Haha. :P

1 kommentar: