måndag 1 september 2008

Who are you?

Japp. Lördagen då..Först var det fest här hemma. Det blev lite vin..

Bella kom hit och gjorde sig snygg, sen övergav hon oss och gick på lagfest... den lilla puppan...


Men Sofie och Erica stannade iaf kvar och var lite trevliga. ...lite fulla oxå...


Lillebror och Eleni

Matte var soft som tusan


Snällaste Staffan kom oxå. Han säger alltid sånna där bra saker så att du blir glad.. Tack Staffan!



Maria och Josse plutar med läpparna


Sen kom vi ut. Vi var på avenyn... Det första jag gjorde när jag kom dit var att beställa en shot. Ajajaja... Den gick ju rakt upp i huvudet! Träffade P-S ute. Trevlig kille. Var ut och rökte och träffade två killar. Den ena pratade gott om den andre. Som om han ville para ihop mig med hans kompis. Jag var på. Tyckte ju att han var snygg!! ..jag vet att jag pussades lite med honom... Detta är vad jag vet: 32 år, kanske sörbergare..?? Gillar deathmetal.. haha Aja, vi ses på avenyn då! ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar