fredag 12 september 2008

Eeey

Jaha... inte mycket att berätta om här inte.. Hela veckan har bara handlat om jobb, jobb och åter jobb. Sjukt att jobb ska ta upp så jäkla mycket av ens tid alltså. Men nu är jag banne mig ledig hela helgen!!!
I tisdags hade jag en liten dejt med han jag träffade på aveny. Ja... Jag vet inte hur det blir. Vi får väl se om vi ses nåt mer. Känner mig oengagerad.. Det är ju tidigt att säga nåt kanske, men är det inte så, skulle det vara "rätt" så skulle jag vara mer PÅ?? Ääääääh! Jag säger ingenting så är ingenting sagt.

Hade tänkt stanna hemma från krogen i helgen, men det blir nog inte så. Jag är ju ledig! ...kommer ju att vara sjukt rastlös om jag inte gör nåt, och vad gör man en helg om man inte går ut!? Jag vet inget annat!

Men ikväll är det fredag, och nu ska jag titta på Family Guy och äta mitt naturgodis. Livet är härligt, bara du accepterar det liv du har.

1 kommentar: